.

.

6. 5. 2017

Život v trávě


* Rozvoj samostatnéno mluveného projevu na určité téma.
* Poznávání a pojmenování živočichů žijících v trávě(housena, motýl,beruška, mravenec, včela, vosa, brouci)
* Popis obrázků hmyzu-jaký hmyz známe, jak vypadá,jak se k těmto zvířátkům chováme, jaký přináší užitek
* Hrajeme beruškové domino- rozvoj matematických představ.
* Opakování básniček, písniček a tanečků na slavnost MŠ.
* Hrajeme si na včeličky – sbírání barevných PET víček –třídíme podle barev.
* PH „ Domeček- kvíteček“, Berušky a déšť, „Chodí ferda okolo“, opakování známých PH.
* DVD Ferda Mravenec, Včelka Mája.
* Komunitní kruh: Jak jsou nám zvířátka žijící v trávě užitečná? Mohou nám i škodit? Mohou být nebezpečná? Čím se živí? Víš, proč se říká- je pilný jako včelka?
* Opakování písničky Včelka.
* Omalovánka Ferda a Beruška, snaha o vymalování celého obrázku- trpělivost, pečlivost, využití barev.
* Hrajeme si na mravenečky- pilně po sobě uklízíme všechny hračky, oblečení.
* Zapouštění barevných tuší- motýlek.
* Beruška v trávě –samostatná práce- přesnost stříhání, lepení, dokreslení.
* Pracovní list –housenka- obtahování přerušovaných čar,vymalování.
* Poslech veršované pohádky Polámal se Mraveneček.
* Tanečky- Ferda kabrňák, Beruško půjč mi jednu tečku, Broučci a berušky.
* Na procházce pozorujeme život v trávě,využití lup,hledáme šneččí domečky.
* Pohádky před spaním- Jak si housenka nechala ušít šaty, Pavouček, Jak šnek měnil domeček.

Žádné komentáře: